De sleutel tot succes
Jouw organisatie, concurrenten, klanten en waarden begrijpen, van daaruit kunnen wij de meeste waarde bieden. Wij zien onszelf dus ook niet als leverancier, maar als een deel van jouw team. Wij doen dit door middel van een strategiesessie, een bezoek op locatie en interviews met jouw team en klanten.
Heading titel
Minions ipsum baboiii ti aamoo!
Ontdekken
We beginnen met een workshop om zakelijke mogelijkheden te bespreken, potentiële klanten te identificeren en een goed begrip op te bouwen van het probleem dat we oplossen.
Valideren
Om het succes van onze oplossing te valideren, moeten we de eindgebruikers spreken. Door middel van een bezoek ter plaatse. Samen identificeren we de juiste mensen om te interviewen.
Prototype
Op basis van de aanwezige informatie maken we een prototype van onze oplossing. Deze gebruiken we tijdens workshops met eindgebruikers om het product verder te valideren.
Presenteren
We voeren verschillende gesprekken en stellen belangrijke vragen om ‘must haves’ en ‘nice to haves’ te identificeren. Vervolgens presenteren we ons prototype om feedback te verzamelen.
Leren
Met feedback van de eindgebruiker en een prototype kunnen we de belangrijkste ontwikkelvragen beantwoorden. Op basis van onze ervaringen gaan we bouwen of herhalen.
Ontwikkelen
Als de onderzoekssprint onze veronderstellingen bevestigt, beginnen we met de daadwerkelijke ontwikkeling van het product door middel van een iteratieve ontwikkelingscyclus.
Hoe kunnen we helpen jouw volgende grote idee te realiseren?
We nemen graag contact met je op.